- Strona główna
- Realizuję projekt
- IZ EFRR/FST- projekty inwestycyjne
- Wnioski o płatność
Wnioski o płatność
Na tej stronie publikujemy komunikaty i dokumenty dotyczące przygotowania wniosku o płatność.
Na podstawie zapisów umowy/porozumienia/decyzji o dofinansowanie projektu beneficjent jest zobowiązany przygotować wniosek o płatność zgodnie z aktualnymi na dzień złożenia wniosku
o płatność: Instrukcją użytkownika SL2021, załącznikiem do umowy/porozumienia/decyzji
o dofinansowanie projektu pn. „Dokumentowanie wydatków w ramach projektu”, a także Komunikatami Instytucji Zarządzającej.
Treść komunikatów znajdziesz poniżej, w sekcji Dokumenty, a także w Aktualnościach.
Ogólną “Instrukcję użytkownika SL2021 – obszar Wnioski o płatność Wersja dla Beneficjentów” zamieściliśmy ►tutaj.
Uszczegółowienie powyższej instrukcji stanowi dokument pn.“Zasady wypełniania wybranych pozycji wniosku o płatność w oparciu o „Instrukcję użytkownika SL2021 – obszar Wnioski o płatność
Wersja dla Beneficjentów” w ramach projektu finansowanego ze środków EFRR i rozliczanego
w IZ FEDS 2021-2027”. Przedstawiliśmy w nim, jakich informacji i danych oczekujemy od beneficjenta w związku z realizacją i rozliczaniem projektu. Plik znajdziesz poniżej, w sekcji Dokumenty.
Aktualną wersję załącznika do umowy/porozumienia/decyzji o dofinansowanie projektu
pn. “Dokumentowanie wydatków w ramach projektu” znajdziesz ►tutaj. W dokumencie tym wskazaliśmy m.in. jakie dokumenty należy przedłożyć do wniosku o płatność, a także jak opisać faktury/inne dokumenty księgowe o równoważnej wartości dowodowej.
Pamiętaj o terminowym składaniu wniosków o płatność,
tj. zgodnie z harmonogramem płatności zatwierdzonym przez Instytucję Zarządzającą FEDS 2021-2027.
Spis treści
Dokumenty