Wnioski o płatność


Na tej stronie publikujemy komunikaty i dokumenty dotyczące przygotowania wniosku o płatność.

Na podstawie zapisów umowy/porozumienia/decyzji o dofinansowanie projektu beneficjent jest zobowiązany przygotować wniosek o płatność zgodnie z aktualnymi na dzień złożenia wniosku
o płatność: Instrukcją użytkownika SL2021, załącznikiem do umowy/porozumienia/decyzji
o dofinansowanie projektu pn. „Dokumentowanie wydatków w ramach projektu”, a także Komunikatami Instytucji Zarządzającej.

Treść komunikatów znajdziesz poniżej, w sekcji Dokumenty, a także w Aktualnościach.

Ogólną “Instrukcję użytkownika SL2021 – obszar Wnioski o płatność Wersja dla Beneficjentów” zamieściliśmy ►tutaj.

Uszczegółowienie powyższej instrukcji stanowi dokument pn.“Zasady wypełniania wybranych pozycji wniosku o płatność w oparciu o „Instrukcję użytkownika SL2021 –
obszar Wnioski o płatność Wersja dla Beneficjentów” w ramach projektu finansowanego
ze środków EFRR i rozliczanego w IZ FEDS 2021-2027”
. Przedstawiliśmy w nim, jakich informacji i danych oczekujemy od beneficjenta w związku z realizacją i rozliczaniem projektu. Plik znajdziesz poniżej, w sekcji Dokumenty.


Aktualną wersję załącznika do umowy/porozumienia/decyzji o dofinansowanie projektu
pn. “Dokumentowanie wydatków w ramach projektu” znajdziesz ►tutaj.
W dokumencie tym wskazaliśmy m.in. jakie dokumenty należy przedłożyć do wniosku o płatność, a także jak opisać faktury/inne dokumenty księgowe o równoważnej wartości dowodowej.

test
Pamiętaj o terminowym składaniu wniosków o płatność,
tj. zgodnie z harmonogramem płatności zatwierdzonym przez Instytucję Zarządzającą FEDS 2021-2027.

 

 

 

Spis treści
Dokumenty

pdf

1 strony

126.92 KB

Obowiązujący od
05.01.2024
Uszczegółowienie
IZ EFRR

pdf

21 strony

384.25 KB

Obowiązujący od
05.01.2024
Uszczegółowienie
IZ EFRR

docx

129.13 KB

Obowiązujący od
05.01.2024
Uszczegółowienie
IZ EFRR

docx

127.42 KB

Obowiązujący od
05.01.2024
Uszczegółowienie
IZ EFRR

IZ EFRR/FST