- Strona główna
- Aktualności
- Komunikat IZ FEDS 2021-2027 dotyczący zasad sporządzania wniosków o płatność w oparciu o „Instrukcję użytkownika SL2021 – obszar Wnioski o płatność Wersja dla Beneficjentów”, w ramach projektu finansowanego ze środków EFRR i rozliczanego w IZ FEDS 2021-20
Komunikat IZ FEDS 2021-2027 dotyczący zasad sporządzania wniosków o płatność w oparciu o „Instrukcję użytkownika SL2021-obszar Wnioski o płatność Wersja dla Beneficjentów”, w ramach projektu finansowanego ze środków EFRR i rozliczanego w IZ FEDS 2021-2027
Opublikowano: 09.01.2024
- Komunikat skierowany jest do beneficjentów EFRR rozliczających projekt w IZ FEDS 2021-2027 (z wyłączeniem beneficjentów pomocy technicznej i instrumentów finansowych).
- Zgodnie z umową/decyzją/porozumieniem o dofinansowanie projektu, beneficjent zobowiązany jest przygotować wniosek o płatność zgodnie z aktualnymi na dzień złożenia wniosku o płatność: Instrukcją użytkownika SL2021, załącznikiem do umowy/ porozumienia/decyzji o dofinansowanie projektu pn. „Dokumentowanie wydatków w ramach projektu”, a także Komunikatami Instytucji Zarządzającej.
- Przygotowana przez Ministerstwo Funduszy i Polityki Rozwoju „Instrukcja użytkownika SL2021 – obszar Wnioski o płatność Wersja dla Beneficjentów” nie odnosi się do merytorycznych zagadnień związanych z przygotowaniem wniosku o płatność. Z tego względu IZ FEDS 2021-2027 opracowała dokument pn. Zasady wypełniania wybranych pozycji wniosku o płatność w oparciu o „Instrukcję użytkownika SL2021 – obszar Wnioski o płatność Wersja dla Beneficjentów” i zobowiązuje beneficjentów do jego stosowania.
Instrukcje użytkownika SL2021 dostępne są w zakładce Systemy informatyczne dla wnioskodawców i beneficjentów
Dokumenty
Spis treści