Systemy informatyczne dla Beneficjentów

CST2021

Centralny System Teleinformatyczny 2021 został utworzony przez Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej na potrzeby wdrażania funduszy strukturalnych w Polsce w perspektywie finansowej 2021-2027. W skład CST2021 wchodzi kilka aplikacji m. in. SL2021 umożliwiający obsługę procesu rozliczania projektu, w tym komunikację pomiędzy beneficjentem a instytucją nadzorującą realizację projektu.
Poniżej znajdują się przygotowane przez MFiPR instrukcje do poszczególnych części systemu. Do niektórych instrukcji zostały opracowane dodatkowe uszczegółowienia.

Dostęp do CST2021

 

SM EFS i SM FST

System Monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego Plus i System Monitorowania Funduszu Sprawiedliwej Transformacji to aplikacje służące do monitorowania podmiotów i uczestników projektów dla perspektywy finansowej 2021-2027.
Instrukcje obsługi SM EFS oraz SM FST (w tym instrukcje multimedialne) znajdują się na stronach aplikacji.

Dostęp do SM EFS

Dostęp do SM FST

 

Baza Konkurencyjności

Baza Konkurencyjności (BK2021) to aplikacja wspierająca beneficjentów w realizacji zasady konkurencyjności (rejestracja ogłoszeń oraz zbieranie ofert).
Instrukcje obsługi BK2021 znajdują się na stronie aplikacji (w zakładce Pomoc), a instrukcje multimedialne na stronie Instrukcje CST2021.

Dostęp do BK2021

 

Dokumenty

Regulaminy 

 

Instrukcje użytkownika SL2021 – obszar Projekty

(m.in. informacje o projekcie, wnioskowanie o wprowadzenie zmian w projekcie, zarządzanie dostępem do projektów)

 

Instrukcje użytkownika SL2021 – obszar Wnioski o płatność

 

Instrukcje użytkownika SL2021 – obszar Korespondencja

 

Instrukcje użytkownika SL2021 – obszar Zamówienia Publiczne

 

Instrukcje użytkownika SL2021 – obszar Baza Personelu

14 czerwca 2024 r. uruchomiono moduł Baza Personelu w CST2021.

 

Instrukcje użytkownika SL2021 – obszar Harmonogram płatności

Do czasu uruchomienia dedykowanego modułu w CST2021 dane należy przygotować w programie Excel (Harmonogram płatności wersja do importu) zgodnie z poniższą instrukcją i przekazywać w module Korespondencja.

 
Instrukcje użytkownika SL2021 – obszar Granty

 

Instrukcje użytkownika SL2021 – obszar Instrumenty Finansowe

 

Zgłaszanie problemów

Problemy merytoryczne pojawiające się na etapie realizacji projektów prosimy zgłaszać do opiekunów.

Problemy techniczne związane z funkcjonowaniem systemów prosimy zgłaszać administratorom właściwych instytucji:

Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego amiz.feds@dolnyslask.pl
Dolnośląska Instytucja Pośrednicząca ami.feds@dip.dolnyslask.pl
Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy ami.feds@dwup.pl


 

Spis treści