- Strona główna
- Aktualności
- Informacja dla wnioskodawców DIP – Zasady wprowadzania w SL2021 danych dotyczących postępowań o udzielenie zamówienia w ramach realizacji projektu dofinansowanego z EFRR oraz zamieszczania dokumentacji z postępowań o udzielenie zamówienia
Informacja dla wnioskodawców DIP – Zasady wprowadzania w SL2021 danych dotyczących postępowań o udzielenie zamówienia w ramach realizacji projektu dofinansowanego z EFRR oraz zamieszczania dokumentacji z postępowań o udzielenie zamówienia
Opublikowano: 12.03.2024
Zasady wprowadzania w aplikacji SL2021, danych dotyczących wszystkich postępowań o udzielenie zamówienia przeprowadzonych w ramach realizacji projektu dofinansowanego z EFRR/FST oraz zamieszczania dokumentacji z postępowań o udzielenie zamówienia.
I. Zamówienia udzielane zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. – prawo zamówień publicznych.
Beneficjent po podpisaniu umowy o dofinansowanie projektu zobowiązany jest do:
1. Wprowadzenia w aplikacji SL2021 (zakładka Zamówienia publiczne), w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy o dofinansowanie i w sposób zgodny z Instrukcją Beneficjenta SL2021 Zamówienia Publiczne, danych dotyczących postępowań o udzielenie zamówienia rozstrzygniętych (poprzez wybór wykonawcy) przed podpisaniem umowy o dofinansowanie wraz z załączeniem dokumentacji tych postępowań (w tym aneksów do zawartych umów i kontraktów wykonawcy z podwykonawcami - jeżeli dotyczy).
2. Wprowadzania na bieżąco w aplikacji SL2021 (zakładka Zamówienia publiczne), w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy z wykonawcą i w sposób zgodny z Instrukcją Beneficjenta SL2021 Zamówienia Publiczne, danych dotyczących postępowań o udzielenie zamówienia rozstrzygniętych (poprzez wybór wykonawcy) po podpisaniu umowy o dofinansowanie wraz z załączeniem dokumentacji tych postępowań (w tym aneksów do zawartych umów i kontraktów wykonawcy z podwykonawcami - jeżeli dotyczy).
3. Przekazywania w aplikacji SL2021, w terminie do 30 dni od podpisania, każdego aneksu zawartego po dacie przekazania dokumentacji postępowania o której mowa w pkt 1 i 2. Przekazanie odbywa się poprzez utworzenie nowej wiadomości w module KORESPONDENCJA w projekcie którego dotyczą przekazywane dane i wybranie z rozwijalnej listy dostępnej w polu KATEGORIA KORESPONDENCJI kategorii: ZAMÓWIENIA I KONTRAKTY oraz dodanie załącznika (przekazywanego aneksu) z przypisaniem typu załącznika (typ KONTRAKT).
4. Przekazywania w aplikacji SL2021 w sposób zgodny z Instrukcją beneficjenta SL2021 Zamówienia publiczne, w terminie 30 dni od dnia podpisania, każdej umowy o podwykonawstwo zawartej w ramach rozstrzygniętego postępowania o udzielenie zamówienia zawartej po dacie przekazania dokumentacji postępowania o której mowa w pkt 1 i 2.
Szczegółowy wykaz dokumentacji dotyczącej zamówień udzielanych zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, którą należy zamieścić w aplikacji SL2021, znajduje się w Załączniku nr 1.
II. Zamówienia udzielane zgodnie z zasadą konkurencyjności, o której mowa w Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027
Beneficjent po podpisaniu umowy o dofinansowanie projektu zobowiązany jest do:
1. Przekazania w aplikacji SL2021, w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy o dofinansowanie, danych dotyczących postępowań o udzielenie zamówienia rozstrzygniętych (poprzez wybór wykonawcy) przed podpisaniem umowy o dofinansowanie zawierających:
a) numer i datę ogłoszenia,
b) numer i datę zawartej umowy (kontraktu) wraz z załącznikami tj.: umową z wybranym wykonawcą, aneksami do tej umowy (jeżeli dotyczy), umowami o podwykonawstwo (jeżeli dotyczy)
c) protokół postępowania o udzielenie zamówienia o którym mowa w pkt 22 sekcji 3.2.2 Podrozdziału 3.2 w Rozdziale 3 Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027 wraz z załącznikami wskazanymi w ppkt j pkt 22.
2. Przekazywania na bieżąco w aplikacji SL2021, w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy z wykonawcą, danych wraz z załącznikami o których mowa w pkt 1 dotyczących postępowań o udzielenie zamówienia rozstrzygniętych (poprzez wybór wykonawcy) po podpisaniu umowy o dofinansowanie.
3. Obowiązek, o którym mowa w punktach 1 i 2, dotyczy zamówień, których wartość szacunkowa ustalona zgodnie z zasadami wskazanymi w Rozdziale 3 Podrozdział 3.2 sekcja 3.2.2 pkt. 1-5 Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027 jest wyższa lub równa 200 000,00 PLN netto.
4. Przekazywania w aplikacji SL2021, w terminie do 30 dni od daty podpisania, każdego aneksu zawartego wybranym wykonawcą po dacie przekazania danych o których mowa w pkt 1 lub w pkt 2.
5. Przekazywania w aplikacji SL2021, w terminie 30 dni od dnia podpisania, każdej umowy o podwykonawstwo zawartej w ramach rozstrzygniętego postępowania o udzielenie zamówienia wraz ze wskazaniem danych identyfikujących podwykonawcę zawartej po dacie przekazania danych o których mowa w pkt 1 lub w pkt 2.
Przekazywanie danych oraz załączników o których mowa powyżej w pkt II 1-5 odbywa się poprzez:
- utworzenie nowej wiadomości w module KORESPONDENCJA w projekcie którego dotyczą przekazywane dane i wybranie z rozwijalnej listy dostępnej w polu KATEGORIA KORESPONDENCJI kategorii: ZAMÓWIENIA I KONTRAKTY.
- dodanie odpowiednio załączników o których mowa w pkt 1-4 z przypisaniem odpowiedniego typu załącznika (typ KONTRAKT do załącznika zawierającego zawartą umowę/aneks i typ ZAMÓWIENIA do pozostałych załączników wskazanych powyżej w pkt II 1-2.
Kontrola w zakresie stosowania właściwych procedur dotyczących udzielania zamówień dla projektów realizowanych w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027 i współfinansowanych ze środków EFRR/FST będzie przeprowadzana na próbie, zgodnie z przyjętą metodyką doboru próby do kontroli.
Dokumenty
Spis treści