Komunikat IZ FEDS 2021-2027 dotyczący rekomendowanych przez IZ FEDS 2021-2027 „Zasad postępowania w zakresie zgłaszania zmian w projektach finansowanych ze środków EFS+ i FST dla beneficjentów rozliczających projekt w IZ FEDS 2021-2027”

Opublikowano: 05.03.2024

 

  1. Komunikat skierowany jest do beneficjentów realizujących projekty finansowane ze środków EFS+ i FST w IZ FEDS 2021-2027 (z wyłączeniem beneficjentów pomocy technicznej i instrumentów finansowych).
  2. Zgodnie z umową/decyzją/porozumieniem o dofinansowanie projektu beneficjent zobowiązany jest do obsługi aplikacji SL2021 w sposób zgodny z aktualną wersją Instrukcji użytkownika SL2021 i komunikatami Instytucji Zarządzającej.
  3. W związku z tym, że przygotowana przez Ministerstwo Funduszy i Polityki Rozwoju „Instrukcja użytkownika SL2021 – obszar Projekty Wersja dla Beneficjentów” nie odnosi się do merytorycznych aspektów zgłaszania zmian w projekcie IZ FEDS 2021-2027 przygotowała dokument pn. „Zasady postępowania w zakresie zgłaszania zmian w projektach finansowanych ze środków EFS+ i FST dla beneficjentów rozliczających projekt w IZ FEDS 2021-202." (z wyłączeniem beneficjentów pomocy technicznej i instrumentów finansowych)” – określający sposób postępowania beneficjenta wnioskującego o zmiany w projekcie oraz obowiązujący minimalny wzór „Formularza zmian” dla projektów finansowanych z EFS+ oraz FST za pomocą którego beneficjent uzasadni konieczność wprowadzenia zmian w projekcie.

 

Instrukcje użytkownika SL2021 dostępne są w zakładce "Realizacja projektu". 

Dokumenty

doc

2.22 MB

Obowiązujący od
05.03.2024
Spis treści