Harmonogram płatności

Na podstawie podpisanej umowy/decyzji/porozumienia o dofinansowanie projektu jesteś zobowiązany/-a do obsługi aplikacji SL2021 w sposób zgodny z aktualną wersją Instrukcji użytkownika SL2021 i komunikatami Instytucji Zarządzającej Funduszami Europejskimi dla Dolnego Śląska 2021-2027 (dalej: IZ FEDS).

Do czasu uruchomienia odpowiedniego formularza w aplikacji SL2021 Projekty, IZ FEDS zobowiązała Ciebie do wypełniania Harmonogramu płatności zgodnie ze wzorem i instrukcją zamieszczoną na stronie Programu (tutaj) oraz zasadami wskazanymi w opublikowanym komunikacie.

Wzór Harmonogramu płatności na potrzeby SL2021 został przygotowany przez Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej i nie może być zmieniany. Nie należy modyfikować jego pól, ani zmieniać formatu pliku.  Wypełniony plik jesteś zobowiązany przekazać poprzez moduł Korespondencja CST2021 (jako kategorię korespondencji należy wskazać “Harmonogram płatności”).

Jeśli jesteś Jednostką Samorządu Terytorialnego (JST) i realizujesz projekt w partnerstwie, jesteś zobowiązany – na podstawie zapisów umowy/ porozumienia/ decyzji o dofinansowanie projektu – do wypełniania uszczegółowienia do harmonogramu płatności, zgodnie ze wzorem załączonym poniżej. 

Spis treści
Dokumenty

pdf

3 strony

248.94 KB

Obowiązujący od
03.07.2024
Uszczegółowienie
IZ EFS

docx

135.42 KB

Obowiązujący od
03.07.2024
Uszczegółowienie
IZ EFS

xlsx

20.92 KB

Obowiązujący od
03.07.2024
Uszczegółowienie
IZ EFS

xlsx

20.23 KB

Obowiązujący od
03.07.2024
Uszczegółowienie
IZ EFS

IZ EFS+/FST