Kontraktacja
Kontraktacja, czyli podpisanie umowy/porozumienia lub podjęcie decyzji o dofinansowaniu projektu jest zwieńczeniem procesu aplikowania o przyznanie wsparcia. Procedura kontraktacji rozpoczyna się już w momencie, gdy otrzymasz pismo informujące o wyborze projektu do dofinansowania, w którym znajdziesz szczegółowe informacje i wskazówki, w jaki sposób i w jakim terminie przygotować wymagane dokumenty.
Lista dokumentów niezbędnych do podpisania umowy/porozumienia lub podjęcia decyzji o dofinansowaniu projektu składa się z pozycji obowiązkowych dla wszystkich wnioskodawców oraz takich, które są wymagane tylko w przypadku określonego naboru bądź projektu objętego wsparciem.
Szczegółowy wykaz wymaganych załączników znajdziesz w pliku pn. “Zestawienie dokumentów niezbędnych do podpisania umowy, porozumienia lub podjęcia decyzji o dofinansowaniu projektu ze środków EFS+”, który dostępny jest ► tutaj.
Szczegółowy wykaz wymaganych załączników znajdziesz w pliku pn. “Zestawienie dokumentów niezbędnych do podpisania umowy, porozumienia lub podjęcia decyzji o dofinansowaniu projektu ze środków FST”, który dostępny jest ► tutaj.
Dokumenty będące załącznikami do umowy/decyzji/porozumienia obligatoryjnie przygotuj na wzorach przyjętych przez Instytucję Zarządzającą FEDS 2021-2027. Aktualne wzory:
Wzory umowy/decyzji/porozumienia o dofinansowanie projektu ze środków EFS+ dostępne są ► tutaj
Wzory umowy/decyzji/porozumienia o dofinansowanie projektu ze środków FST dostępne są ► tutaj
Pozostałe niezbędne dokumenty możesz przygotować samodzielnie, zachęcamy jednak byś skorzystał ze wzorów opracowanych przez Instytucję Zarządzającą FEDS 2021-2027, dostępnych w pliku - pn.
Spis treści