Komunikat IZ FEDS 2021-2027 dotyczący zasad sporządzania wniosków o płatność w oparciu o „Instrukcję użytkownika SL2021-obszar Wnioski o płatność wersja dla Beneficjentów”, w ramach projektu finansowanego ze środków EFS+ i FST

Opublikowano: 30.01.2024
  1. Komunikat skierowany jest do beneficjentów rozliczających projekty finansowane ze środków EFS+ i FST w IZ FEDS 2021-2027.
  2. Zgodnie z umową/decyzją/porozumieniem o dofinansowanie projektu, beneficjent zobowiązany jest przygotować wniosek o płatność zgodnie z aktualnymi na dzień złożenia wniosku o płatność: Instrukcją użytkownika SL2021, załącznikiem do umowy/ porozumienia/decyzji o dofinansowanie projektu pn. „Dokumentowanie wydatków w ramach projektu”, a także Komunikatami Instytucji Zarządzającej.
  3. Przygotowana przez Ministerstwo Funduszy i Polityki Rozwoju „Instrukcja użytkownika SL2021 – obszar Wnioski o płatność Wersja dla Beneficjentów” nie odnosi się do merytorycznych zagadnień związanych z przygotowaniem wniosku o płatność. Z tego względu IZ FEDS 2021-2027 opracowała dokument pn. Zasady postępowania w zakresie przygotowania wniosków o płatność w projektach finansowanych ze środków EFS+ i FST zobowiązuje beneficjentów do jego stosowania.

 

Instrukcje użytkownika SL2021 dostępne są w zakładce Systemy informatyczne dla wnioskodawców i beneficjentów. 

Dokumenty
Spis treści